Pepíček letí ve škole po chodbě a jen tak tak že nesrazí ředitele. Ten ho chytí za límec a dává mu lekci: "Teď se pěkně vrátíš, v klidu půjdeš okolo mě a pozdravíš mě tak, jak to dělá tvůj tatínek, když se potká se svými známými!!!"
Pepíček se o několik kroků vrátí, nacpe si ruce do kapes, dojde k řediteli, praští ho po zádech, až mu spadnou brejle a na celou školu řve: "Nazdar ty starej čuráku, sto let jsem tvojí plešatou hlavu neviděl, tos eště nechcíp, kurevníku jeden???"
Učitelka zadala žákům 5. třídy úkol: zjistit od rodičů příběh s ponaučením na konci. Druhý den ve škole děti vyprávějí své historky.
Katka říká: "Můj tatínek je farmář a chová slepice kvůli vejcím. Jednou jsme je v košíku vezli do obchodu na předním sedadle, když v tom jsme nabourali, košík vyletěl a vajíčka se rozbila."
"A ponaučení?" ptá se učitelka.
"Nedávej všechna vejce do jednoho košíku," odpoví Katka.
"Dobře," říká učitelka, "teď Lucka."
"Naše rodina má taky farmu, ale chováme slepice kvůli masu. Měli jsme jednou tucet vajec, ale vylíhlo se nám jen 10 kuřat. A poučení je - nepočítej slepice, dokud se nevylíhnou."
"To je pěkný příběh," říká učitelka. "Pepíčku, jaký příběh máš ty?"
"Tatínek mi řekl příběh o strýčkovi Liborovi. Strýček Libor byl ve Vietnamu u zelených baretů a jeho vrtulník to jednou dostal. Musel nouzově přistát na nepřátelském území a jediné co měl byla lahev whisky, kulomet a mačeta. Než dopadl na zem, vypil lahev whisky, aby se nerozbila, a pak přistál přímo mezi stovkou Vietcongů. Zabil jich 70 kulometem než mu došly náboje, potom zabil dalších 20 mačetou než se mu zlomila čepel a zbytek zabil holýma rukama."
"Svatá dobroto," zděsí se učitelka. "A jaké ponaučení ti tatínek řekl z tohoto hrůzného příběhu?"
"Neser se do strejdy Libora, když je nalitej!!!"
Dcerka se dívá na maminku, jak si nanáší pleťovou masku.
"Proč to děláš?" ptá se jí.
"Abych byla krásná!" odpoví maminka.
Za chvíli si masku sundavá a dcerka se ptá: "Vzdáváš to?"
Zazvoní telefon, zvedne ho Pepíček.
"Kdo volá?" zeptá se.
"Tady táta."
"Ahoj, co chceš tati," povídá Pepíček.
"Mám pro tebe takový úkol, běž a podívej se kde je máma!"
Tak se jde Pepíček poslušně kouknout, kde je máma a za chvíli se vrátí a povídá: "Maminka je v ložnici s nějakým pánem."
"A co dělají? " zeptá se ho otec.
"Leží spolu v posteli a hekají," odpoví Pepíček.
"Tak běž ke mně do pokoje a v šuplíku mám pistoli, tak jí vem a zastřel toho pána."
Za chvíli se Pepíček vrátí a povídá: "Tak jsem ho zastřelil a co dál?"
"Teď běž do kuchyně, vem tam sekáček na maso a usekni mamince hlavu."
Pepíček odběhne za chvíli se vrátí a říká: "A co dál?"
"Tak Pepíčku, vem tu hlavu, běž na balkón a vyhoď jí z balkónu."
A Pepíček řekne: "Ale tati, vždyť my přece žádnej balkón nemáme."
"Aha," ozve se na druhé straně sluchátka, "tak promiňte, to je omyl."
Hodina přírodopisu. Učitel se ptá dětí, co je pro ně dráždivé a co pálí.
Přihlásí se Mařenka a odpoví: "Paprika, protože pálí na jazyku."
"Výborně, Mařenko," odpoví učitel.
Přihlásí se Pepíček a řekne: "Píča."
Učitel zařve: "Pepíčku, okamžitě mi dej žákovskou." Učitel napíše poznámku.
Druhý den Pepíček příjde do školy a sedí až v poslední lavici. Přijde učitel a zeptá se Pepíčka, co mu na poznámku řekl tatínek. Pepíček se postavil a řekl: "No, táta mi řekl, že pokud pro vás není píča dráždivá, tak ste buzerant a mám se od vás držet co nejdál.
Pepíček jde do školy, zakopne o práh a řekne: "Kurva."
Paní učitalka: "Pepíčku, to se neříká, příště až půjdeš do školy a zakopneš o práh, tak řekni cihla."
Druhý den jde Pepíček do školy, zakopne znovu o práh a řekne cihla. Paní učitelka: "Kurva, kdo ji tam dal."
Jde pán okolo polozamrzlého jezera a uvidí tam brečet chlapce.
Pán: "Co se ti stalo, chlapče?"
Chlapec: "S... spadla mi tam matička!"
Pán se vrhne do jezera a za chvíli se vynoří a říká: "Promiň, chlapče, ale nenašel jsem tvoji matku!"
Chlapec se zvedne a říká: "No, tak to mohu zahodit i ten šroubek!"
Učitelka nakreslí na tabuli zeměkouli.
"Tak, co jsem to nakreslila?" ptá se dětí.
Přihlásí se Pepíček: "Prdel?"
Učitelka se rozpláče a vyběne ze třídy. Za chvíli přiběhne pan ředitel a křičí: "To se dělá, dohnat učitelku k slzám? A kdo nakreslil na tabuli tu prdel?"
Jednou ve škole se učitelka ptá dětí, jak by vymalovaly svůj pokoj. Terezka slušně odpoví: "Na modro."
Paní učitelka kývne a ukáže na Pepíčka: "No, Pepíčku, jak bys ho vymaloval ty?"
Pepíček bez váhání: "Sem bych mrdnul zelenou, sem červenou, sem černou..."
Paní učitelka nemůže věřit svým uším a pozve si Pepíčkovo rodiče.
Jen co přišli rodiče, paní učitelka říká: "Tak, Pepíčku řekni tady tatínkovi, jak bys vymaloval pokoj."
Pepíček se podívá na tatínka a spustí: "Sem bych mrdnul zelenou, sem modrou, sem černou a sem šedou."
Tatínek jen zakroutí hlavou a povídá: "Ty čůráku, víš jak by to bylo tmavý!!!"
Komentáře
Přehled komentářů
Prima! Mě smích uzdravuje, vyhledávám vtipy na netu, nejraději ale kreslené vtipy, ale české!- , třeba klasika Renčína: http://www.rencin.cz nebo modernějšího Dwořáka http://www.oldrichdworak.cz
Humor
(Evka, 9. 2. 2012 16:27)